Svar på en fråga


Jag vill inte kalla det ridskola, då jag inte tycker Högrvetens Ridcenter är som en ridskola. Här får bara dom med ridvana gå, det finns knappt någon i min ålder. Utan det är vuxna ryttare, väldigtväligt duktiga! Man rider nästan alltid en och samma häst hela tiden, vissa pendlar mellan 3 hästar osv. Är man tillräckligt bra får man även tävla hästarna, på klubben och även ute på lokala. Som jag gör med Fleur. Men ja, jag rider på ''ridskola''. Fast vill hellre kalla det att jag tränar och tävlar ponnyn Fleur på ett ridcenter.

Jo, har precis blivit medryttare på Eclaire. En storhäst som gått msv dressyr, 1.10 hoppning samt fälttävlan. Vill du veta mer om henne är det bara följa oss här på bloggen nu i framtiden!


Hade en d-ponny förut som vi sålde. Läs mitt inlägg om varför jag sålde henne och hur det blev med henne här ----> http://granaryttarna.blogg.se/2012/july/valdigt-personligt-space.html#comment

Hoppas du blev nöjd med ditt svar!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0