Lyckan i stallet

För mig, och många andra, innebär hästar och ridning väldigt mycket lycka. För mig är den tiden jag spenderar i stallet en tid då jag slappnar av och andas ut - släpper alla måsten och bara är. Stallet är min fristad. 
Jag har tillbringat ett par timmar i stallet varje dag i 6 års tid, med kortare pauser när jag varit bortrest och liknande. De timmarna är för mig heliga, speciellt nu när de börjar ta slut. Jag önskar att jag kunde köpa en storhäst, men jag har inte den möjligheten. Det känns jättetråkigt eftersom att jag gärna skulle vilja ta vara på mina år som Young Rider, men jag har haft så underbara ponnyår att det väger upp för de år jag kommer att missa. Kanske hittar jag min drömhäst ändå, vi får se, men tomt kommer det att kännas...
Så vad ni än gör - ta vara på er tid i stallet och njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0