Mot Vetlanda!

Idag åker jag och min kompis Sara till Vetlanda för att titta på årets avelsvärdering av ponnyhingstar. Jag var ju där förra året och tyckte att det var en väldigt intressant upplevelse - speciellt att se de olika testryttarna rida ponnysarna.
Förra året åkte jag med några bekanta som hade häst med sig, men i år åker jag och Sara ensamma. Det blir en intressant resa och min första "riktiga långkörare" med bil. Det blir en frihet att ha med sig egen bil, och vi lär hitta på lite annat än att bara se på ponnysarna, och äta mumsig hotellfrukost.
En söt connemara som jag fångade på bild förra året då jag stod inne på banan med kameran i högsta hugg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0