Vilken ponny jag har!

Igår tävlade vi P90 i Hofors vilket gick jättebra. I dressyren så var Amoure för första gången denna säsong riktigt ridbar och gjorde det jag bad honom om. Tyvärr fick vi några missar (stannade upp i skritt, slog sig fri i ena galoppfattningen bl.a.) men med fina kommentarer framförallt på galopprogrammet, så drygt 60 % slutade den ritten på. Lite snålt på vissa delar kanske, men så är det.
I hoppningen presterade Amoure en busenkel nolla och detsamma i terrängen - trots en av de tittigare P90 banorna han gått, med bland annat strömmande vatten, inhopp i en lada och en blå trakhener.
Vi slutade (förstås) första utanför placering, fyra, men jag är nöjd ändå :)
 
Kommer lite mer uppdatering senare, nu måste jag rensa datorn för att kunna ladda över bilder och filmer, hehe...
Framhoppningen

Kommentarer
Postat av: Sanna&Frida

Jätte fin blogg!! Besök gärna våran och lämna en kommentar! :) Kram Hopphastarnas.horseworld.se

2014-06-03 @ 16:46:33
URL: http://hopphastarnas.horseworld.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0