Hästsemester

Tävlingen i Trossnäs slutade en dag tidigare än tänkt, dressyren var den bästa vi gjort under våren trots att det sa pang mitt i vår (typ perfekta) halt, en kotte ramlade ned på domartornet... I hoppningen kändes de första sprången bra men mot hinder nummer fyra försvann Amoure under mig. Ingen aning om vad som hände men han måste ha klivit ned i en grop eller liknande. Tog några språng och utgick sedan, han stod emot lite och ifall att han skulle ha sträckt sig eller liknande så tyckte jag att det var bättre att han fick stå över terrängen. 
Nu har Amoure välförtjänt semester, för mig är det dock inte sommarlov då jag jobbar heltid. Mycket tid på jobbet och med kompisar just nu när jag är hästledig - livet som normal ;)
Amoure med sina sommarvänner, lilla killen som bossar över alla stora hästar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0