Snö...

Okej, i ärlighetens namn är jag arg på snön just nu. Jag hade längtat efter snön, men det har inte kommit tillräckligt, den enda fördelen med den snön som nu finns är att det blivit mycket ljusare.
Jag är däremot arg för att det fortfarande är halt och hårt. Jag vill kunna rida ute, och jag vill att hästarna ska kunna röra sig i hagen. Som det ser ut nu är det näst intill omöjligt. Hästarna kan knappt röra sig i hagen där det bara är stenhårt och ojämnt, och isfläckarna på ridvägarna är tyvärr många.
Jag vill ha ett par decimeter till, och sedan kan det få ligga kvar fram till början av mars då allting försvinner snabbt som attan. 
 
Snön för med sig flertalet fördelar - det blir ljusare, hästarna håller sig rena, och så vidare - men just nu är det för stora nackdelar med halka och ojämnt underlag. JAG VILL HA MER SNÖ!
Tack för mig.
Amoure i snön julafton 2012. Ska försöka få lite nya vinterbilder i helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0