Livet och tankar

Vem bestämde att dygnet ska ha 24 timmar?
Ärligt talat så är jag nog en av de få som tycker att de räcker till - men tiden flyger ju bara iväg ändå. Minuter blir timmar, timmar blir dagar, dagar blir veckor, och veckor blir månader. Samtidigt så känns det som att allt bara passerar i ett virrvarr.
Just nu är det mycket tankar i mitt huvud och det är svårt att sortera upp dem. Tankar på skolan, hästarna och livet i allmänhet. Jag har svårt att skriva här på vloggen just eftersom att mina egna tankar är så spridda. Sedan är det mycket som händer hela tiden och svårt att få tid att sätta mig ned med bloggen.
 
Vi hörs igen snart, kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0