Amoure 10-11/4-14

Äntligen är denna hektiska vecka över... Blir en ganska hektisk helg också, men slipper alla prov jag har haft denna vecka...
 
Igår så hade jag lite tidspress då jag skulle jobba men jag och Amoure hann ändå ut och backträna i 50 minuter :) Amoure fick helt enkelt få upp flåset lite, hade hacket på och lät honom mest dra på så mycket han ville uppför och skrittade sedan lugnt nedför. Han är så himla cool och kan verkligen gå från noll till hundra uppför och nedför.
 
Idag så fick Amoure först nya skor, vilket han tog med ro, och sedan tog vi en 40 minuter tur ut. Han kändes lite matt i benen efter igår så jag red honom lång och låg i skritt och trav ute på vägarna, han kändes trevlig :)
 
Imorgon tänkte jag rida ett litet dressyrpass innan jag ska jobba :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0