Mot stallet!

Ska ta min cykel nu och bege mig mot stallet för att mocka och fixa foder.
Det kan nog vara svårt för er att förstå hur underbart jag tycker att det är att kunna åka till stallet när jag vill. Jag kan åka till stallet flera gånger per dag, åka hem om jag har glömt något, åka hem och äta middag i tid och faktiskt ha tid att plugga precis som alla andra.
Jag kan erkänna att jag antagligen inte pluggade särskilt mycket förra året - det fanns ingen lust men nu känns det mer motiverande när det faktiskt finns tid. Som tur var innebar de flesta kurserna förra året repetition så jag behövde inte riktigt plugga.
 
I alla fall - till stallet för att fixa allt nu och sedan ska jag ut och rida vid tre-tiden då Amoure ska få gå ett ordentligt galoppass ute i skogen :) Sedan får han gå ut i hagen resten av kvällen - nu är det ju så fint väder!
Glad Amoure när han fick gå ut i sommarhagen i juni :)

Kommentarer
Postat av: Evelinn Bladström

Vilken frän headebild ni har :D

2013-09-11 @ 22:26:18
URL: http://evelinnbladstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0