Fredag den 13:e, eller?

Den här veckan har varit intensiv och flugit förbi.
I onsdags promenerade jag med Amoure, i torsdags red jag lektion och då var det lite gymnastikhoppning som gick jättebra. Igår joggade jag honom lite ute och jobbade med mycket tempoväxlingar och övergångar.
 
Igår var det ju även fredag den 13:e. Jag har aldrig varit skrockfull men igår vände det nästan. Mina kompisar kom över på kvällen så jag cyklade till stallet för att släppa ut hästarna på eftermiddagen (hade redan ridit på morgonen) och när jag är på väg hem och ska svänga ut på en grusväg får jag sladd rakt över en sten och cykeln (och jag) bara flyger. Hann tänka "nu dör cykeln" och "fan, mina byxor" innan jag låg på marken med sönderslitna byxor, trasiga armbågar och en väldigt trasig cykel. Kanske man ska börja tro på skrock? ;)
Nä, men lite ont har jag i alla fall. Mitt högra knä är väldigt uppskrapat och detsamma gäller ena armbågen och den andra underarmen, men men, jag lever :)
Hoppas att det går bra att rida i alla fall, dressyrträning idag och sedan tävling imorgon :D
En av mina nya favoritbilder :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Usch, aldrig roligt att ramla med cykeln... Skönt att du inte skadade dig värre än så i alla fall :)

2013-09-14 @ 18:01:35
URL: http://hopelessdreaming.blogg.se
Postat av: Malin

Älskar bilden!

2013-09-14 @ 18:38:21
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0