Det gick ju bra ändå!

Jag var ganska orolig inför tävlingen igår på grund av mitt ben, för det gjorde verkligen ont. Jag red inte fram särskilt länge till dressyren eftersom att mitt ben skrapades mot sadeln i varje steg.
Hoppningen klantade jag mig totalt i och det är jag jätteirriterad över, reste mig upp inför sista hindret för att motverka smärtan men då hamnade Amoure tyvärr för mycket i framvikt.
Terrängen gick i alla fall bra, vi var lite snabba men jag samlade ihop honom i mål och då kom vi i mål 11 sekunder för snabbt vilket gjorde att vi i alla fall inte fick några straffpoäng för tiden :)
 
Kommer längre utvärdering samt filmer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0