Vad tycker du om...?

Jag vill att ni fortsätter rubriken med något hästrelaterat, eller något annat om ni tycker att det känns relevant.
 
Ni fortsätter alltså meningen "Vad tycker du om..." med exempelvis "travsporten". 
Hoppas att ni förstår vad jag menar. 
En del kommer att buntas ihop i ett inlägg och de som är riktigt bra kommer förstås att få alldeles egna inlägg med alla mina tankar och åsikter.
Länkar får ni förstås, så var duktiga och kom med förslag på sånt ni vill höra min åsikt om nu :)

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Vad tycker du om pessoabett?
Vad tycker du om så kallade hästbloggar som blandar in allt för mycket vardag?
Vad tycker du om ponnyakuten?

2013-10-20 @ 19:11:10
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
Postat av: Maja

Vad tycker du om Natural horsemanship?
Vad tycker du om ridskoleverksamheter? (ridskolehästarnas levnadssätt, hur mycket man lär sig, miljön, osv.)

2013-10-23 @ 17:38:04
Postat av: Linnéa

Vad tycker du om för "sorts" häst? Alltså vilka egenskaper den ska ha.

Vad tycker du om att det finns åldersgräns på ponny?

/Linnéa - www.linneapaulson.horseworld.se

2013-10-24 @ 12:48:04
URL: http://linneapaulson.horseworld.se
Postat av: mikaela

...för ämnen i skolan?
........haha kom inte på någon mer... Men bra blogg och tycker du fixar det bra fastän du är själv för tillfället! :)

2013-10-24 @ 21:48:20

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0