Halvklippt rumpa

Amoure står just nu i stallet med en halvklippt rumpa. Extremt fult.
Igår skulle jag klippa honom, hade fixat fram allt med nyslipade skär, sladdar hit och dit och en nyborstad ponny. 
Amoure stod som vanligt blickstilla och var världens snällaste så jag började klippa som jag brukar - bakifrån och fram. Efter fem minuter så sa klippmaskinen poff och dog.
Provade flera olika eluttag, oljade flera gånger och så vidare men inget hjälpte.
Eftersom att jag ändå avsatt ett par timmar för klippning så passade jag på att klippa hovskägg, man och svans och ge Amoure lite massage - det uppskattade han verkligen :)
 
Pappa plockade isär klippmaskinen när jag kom hem och då visade det sig att motorn hade brunnit upp - ny motor är i alla fall beställd och jag hoppas att den kommer snart så att jag kan avslutade det jag har börjat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0