Bloppis: Superfint dressyrträns!

Eftersom att jag nu byter från brun dressyrutrustning till svart så ser jag ingen anledning att behålla mitt fina dressyrträns som inte heller är använt mer till en porträttfotografering.
Det är ett väldigt fint träns från Capriole med bred, lackad nosgrimma och fint, svängt och lackat pannband med swarowskistenar som glittrar fint.
Brunt i strl cob, matchande tyglar kan ingå.

650 kr inkl frakt, billigare vid snabb affär.
Mejla mig på [email protected] vid intresse, fler bilder finns förstås :)




Kommentarer
Postat av: Anette

Tove, ett litet tips! Sätt upp en lapp på anslagstavlan inne i ridhuset (utanför toaletterna) också. Kan vara någon av dem som tävlar lektionsponny som är intresserad. :)

2013-10-09 @ 15:50:58

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0