Veckans fråga vecka 45

Varje onsdagmorgon kommer jag att publicera en fråga här till er läsare att svara på. Den kan handla om era åsikter, erfarenheter eller liknande. Jag hoppas att så många som möjligt svarar då jag kommer ställa frågor som jag faktiskt vill ha svar på, inte sånt jag ställer bara för att.
Vilken hjälptygel har du bäst erfarenhet av?
Exempelvis vilken tycker du har hjälpt dig mest vid ridning (graman, gogue, tiedeman osv), har du aldrig använt en hjälptygel får du mer än gärna kommentera det också :)

Kommentarer
Postat av: Tuva

Jag har ridit med martingal en gång, annars har jag aldrig använt en ;)

2013-11-06 @ 20:38:26
URL: http://fattagaloppen.blogspot.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0