Söndag för Amanda

Alltså jag hatar dator och allt nu känns det som. Min dator dör oavbrutet hela tiden och min stationära går inte att blogga från. Försökte låna en av min lillebrosars datorer men nej det får man absolut inte. 
Aja nu lyckas min dator leva några sekunder så får vara snabb!
 
Idag åkte jag och mamma och shoppade lite. Först Stockholm Ridsport, lägger upp vad jag köpte där senare. Men sen till Grangården och köpte ett vitt "stängsel" typ som ska upp på väggen, mina rosetter får inte plats längre så behöver mer plats haha. Vi köpte även foder och biotin. 
 
I stallet så skrittade mamma bara ut Yngve i skogen och jag gick med. Vi var väl ute i skogen ca 40 minuter och Yngve tyckte det var härligt! Dock stötte vi på en älg. Jag blev skit rädd haha men Yngve höll sig med alla hovar i marken i alla fall. Fast hans hjärta bankade loss där inne och han skakade. 
Efter fick han beta gräs i en halvtimme innan jag och mamma hade intaget!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är väldigt fint att hänga upp sina rosetter på en tråd eller snöre uppe på väggen!:)

2013-05-13 @ 05:34:25
URL: http://narkeryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0