Omläggning i tävlingsplaneringen

Tyvärr har ju lite hänt nu senaste veckorna så tävlingsplaenringen är lite omgjord! Skulle ju varit på Solna, en LB:3 men då var Yngve halt. Sen skulle vi till Högvreten och rida en LB:2 men mamma är inte hemma då så avanmälde mig där. Skulle även på Gripens dressyrmeeting i sommar men jag är i Chicago då. Så nu ser det ut så här istllet. 
 
 
11 Maj - Gömmargården LC:1
 
26 Maj - Tyresö LC:1 LB:1
 
6 Juni - Sollentuna LC:1
 
11 Juni - 4 Ben LB:1
 
16 Juni - Hallstavik LB:1 LA:1
 
Sveden dressyrmeeting i Falun i slutet av augusti också! Kommer rida LB och LA då. 
 
Känns väldigt bra efter floppen på Aspvik att vi bara rider väldigt lätta program. Ska ha som mål att faktiskt rida nästan alla på över godkänt. Sen har jag anmält mig nu till Hallstavik för att ta revange och visa att LA inte är några större problem. Sköter han sig inte så han inga morötter!
Så glad vill jag vara!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0