Min slutspurt

Hej alla fina bloggläsare! Nu har det varit allderes för dålig bloggning på min sida, men jag har verkligen min slutspurt i skolan nu. Alla grundämnen är klara men våran skola håller en stor festival varje år som treorna arrangerar vilket betyder att jag är i skolan över 12 timmar per dag nu. Kom hem ett igår tillexempel! Blir samma sak ikväll haha.
Men nu har jag en liten stund över så ska göra några inlägg åt er!
 
Yngve har tagit det ganska lungt ändå, i förrgå var han ute i skogen med mamma och igår vet jag inte riktigt haha. Idag ska han bara vila.
 
Aja blir att skriva lite inlägg nu! Vi hörs sen!
Yngve med sin hagkompis Farenheight. HAHA jag skrattade så mycket när jag tog den. Yngve står ju bakom Farenheight men han är ju också och andra sidan runt 180. Yngve ser ju ut som en liten miniatyr häst haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0