Idag blir det träning!

Idag är det som sagt tränign igen som det alltid är på fredagar! 
 
Glömde helt att skriva om förra veckans träning, men tänkte att jag verkligen borde det haha, för det gick inte så jättebra. Och det känns bara som om jag skriver om när det går bra, men det gick inte helt ok. Han var jätte bråkig i munnen och jag fick avbryta flera gånger för att kolla om han lagt över bettet eller något. Vi red igenom galoppdelen ur LA:1 och det gick bra, men när jag skulle rida igenom galoppen i LB:1 så gick det inte?

Aja tur som det var var det bara tillfälltigt, för det gick ju bra förra helgen på tävlingen!

Nu hoppas jag att det går lite bättre idag på träningen, spännande att se vad vi ska träna på. 
Älskar min Uvex verkligen, så skön och snygg! Perfekt på sommaren. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0