Amoure 7/5-13

Idag red jag fram på slingan, lite lätt i alla gångarter, innan jag gick till ridbanan där jag red igenom honom samt red lite olika programdelar.
Amoure kändes ganska tjaffsig i munnen, men jag tror att han hade lite träningsvärk från i söndags så jag kände att jag ändå fick acceptera det i början. Jag gjorde om det som inte kändes bra och var väldigt konsekvent, satt bara stilla (förutom när han sprang iväg) väntade på att han skulle acceptera. I slutet kändes det bra och han var mjuk i hela kroppen. Ville inte rida så länge utan avslutade med att verkligen stretcha ut honom i traven och sedan skrittade jag av.
 
Imorgon ska jag rida ett liknande pass innan vi åker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0