Amoure 19/5-13

Idag red jag ett dressyrpass på ridbanan, dock i hoppsadeln så jag red faktiskt utan stigbyglar hela passet.
Jag tror att det behövdes, Amoure är alltid väldigt lugn när jag rider barbacka och han var precis likadan nu. Det är som om han förstår att jag inte kan hålla balansen med hjälp av stigbyglarna.
 
Han kändes i alla fall väldigt villig och lydig. I galoppen jobbade jag med att försöka samla honom, jag hade ganska mycket i handen men han jobbade på bra bakifrån. 
 
Samtidigt så är det bra när jag har mer stöd eftersom att det betyder att han tar bettet, har ju tidigare haft problemet att han helt har släppt bettet men det är nästan helt borta nu.
 
Fin var han i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Olga

Hej Tove!

Jag skulle vilja betälla en design av dig där allting ingår, alltså både header och design vilket kostade 50 kronor va? :)

Kan jag inte få eran/din mail så kan vi prata där?

//Olga

2013-05-20 @ 07:04:34

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0