Taggad på allt

Just nu känns allt bra! Det är väl lite som Tove säger att då våren kommer så blir man motiverad, och så känns det just nu! 
Senaste veckan har han kännts så lugn fast arbetsvillig, inte onödigt nervös och stissig som han kan vara. Dessutom tycker jag att min vårplanering är riktigt bra och de senaste gångerna vi varit ute och åkt har han inte alls varit nervös. Allt känns bra!
 
Dessutom har jag verkligen hittat knapparna i galoppen nu, vilket gör att vi går upp typ fyra trappsteg på vår resa framåt. Bara det är hur bra som helst, sen att han går programmen vi sa tävla felfritt känns också väldigt bra. 
 
Skolan går också hur bra som helst. Jag är alltid klar med mina uppsatser prov osv så jag slipper ha saker på axlarna, dessutom är jag ledig så ofta att jag hinner sköta skolan och stallet bra. 
 
Uppkörning och ALLT är bokat, och just nu känns inget av det speciellt svårt heller. Jag vet exakt vad jag ska göra efter gymnasiet och allting bara rullar på. 

LIFES GREAT. 
 
 
Tagga träning senare idag!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0