Långfredag!

Igår jag jag själv inte i stallet! Var i skolan från 9-17 och jobbade sammanlagt 5 timmar matte, 4 timmar var frivilligt haha. Tycker det är så kul så passade på när jag hade så lång håltimme. Fick även reda på att jag fick MVG på mitt nationella tal, tjoho. 
Åkte hem sen och träffade en kompis och snackade lite innan jag åkte ut och övningkörde med pappi.
 
Mamma och Linda var i stallet tillsammans och skrittade ut på hästarna vilket var bra. De hade stött på älgar men de hade bara vänt och Yngve hade skött sig väldigt bra vilket är skönt! Idag blir det dressyrträning för Lisa och jag är galet taggad! Men de hade inte lyckats vattna ridhuset så det finns en chans att det inte ens kommer kunna gå att vara där inne men man får väl hålla tummarna.
 
Sen skadar det inte att det är lov!!
GE MIG SOMMAR!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0