Hunnit med en hel del!

Idag var det först skola till 13.00 ungefär, sen åkte jag mot stallet! Mötte Linda och Tove och åkte resten av vägen men dem. 
Tove och jag hade bestämt att rida ut tillsammans men då vi steg ut ur bussen kan jag inte påstå att det var så mysigt ute. Lite snöstormskänsla. Dock blev det bättre lite senare men då hade jag och Tove redan bestämt oss att promenera dem istället. 
 
Vi gick ner i ridhuset och släppte dem tillsammans vilket var uppskattat. De båda var jätte snälla mot varandra och verkade tycka det var kul. I alla fall Yngve hahaha. Han var som en dryg liten unge som typ petade på Amoure och sprang framför och bakom honom hela tiden. Alltså ibland blir jag så förvånad att det är 5 år emellan dem? Yngve beter sig snarare som en unghäst än Amoure haha. Amoure ställde sig i ena hörnan och såg lite suckande ut på Yngve haha. 
 
Vi gick ut med dem sen och borstade dem tillsammans i ena stallet innan vi mockade och gjorde allt tillsammans. Mysig dag i stallet (fast hade varit ännu bättre med bra väder haha)
 
Sen åkte jag hem, pluggade en hel del, åt lite, tittade på Star Trek och allmänt mys bara. Bra dag helt enkelt! Imorgon ska jag hinna med dubbel körlektion, skola och stall! Dressyr står på schemat om det inte blåser storm. 
Alltså världens sötaste små blogghästar<3 Tove tog lite fler bilder så hon kanske lägger upp dem senare! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0