Hej från Tove

Jag har inte haft tillgång till internet den här veckan, endast den korta tiden jag haft dator i skolan men det är lite andra prioriteringar då, som jobb och skolarbeten.
Anledningen till att jag inte bloggat nu är jag igår åkte till London tillsammans med två kompisar. Vi bor på ett jättefint hotell som ligger centralt och har det jättebra. Idag har vi mest shoppat ;)
Martina (som gästbloggat här tidigare) ska blogga från och med imorgon och fram till tisdag då hon ska rida Amoure, och jag kommer hem på tisdag kväll, så då blir bloggningen som vanligt :D
 
Kanske slänger in något mer inlägg, om ni vill. Nu har jag köpt 1h internet för att vi ska kunna planera resten av dagarna, vilka affärer och sånt vi ska till ;D
Dagens shopping ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0