Sommarlov!

Idag kan jag äntligen säga att jag har sommarlov! Jag var ledig onsdag, torsdag och fredag förra veckan och idag var det bara avslutning, men ändå. Det här första året på gymnasiet har varit roligt, givande men också ganska jobbigt på grund av sjukdom. Drog ju bland annat på mig halsfluss i ett par månader.
 
Om förra sommaren var en hästsommar, vilket det delvis var, så är denna betydligt mer hästig. Förra året var det endast två meeting, lite småträningar samt massa mys med hästkompisarna.
I år är det tävlingar, meeting, träningsläger och förhoppningsvis även lite små äventyr runt i Sverige :D
Det ska bli en supersommar tillsammans med min underbara ponny och mina fina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0