Senaste dagarna

I lördags var det bara ett lösgörande pass utomhus barbacka. Mycket öppnor, slutor, skänkelvikningar, bakdelsvändningar osv. han var mjuk och fin!
 
I söndags tränade jag MSVC:1 med Yngve. Han skötte sig briljant och red igenom det mesta utan problem. Hade lite problem med andra hästar i ridhuset som hoppade osv så jag tappade mitt fokus hela tiden och red i i folk vilket gjorde att jag fick börja om flera gånger. När jag rider program behöver jag verkligen vara själv! Haha. 
MSCV:1 innehåller blandannat öppnor, slutor, tio meters volter, förvänd galopp i både, enkla byten och mer. 
Efter red jag genom LB:1an för att göra det lätta sist och det susade han genom helt utan missar eller problem, skönt! 
 
Igår,måndags, red jag ett liknande pass som lördags fast lättare. Ville bara att han skulle få röra sig innan tävlingen idag!
 
Sen, igår tog jag... KÖRKORT! Åhhhh ni inser inte vad jag kämpat och hur skönt det är. Nu är jag liksom fri, kan åka till stallet när jag vill! Dessutom studenten om tre dagar! Livet leker!
 
Bild från igår!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Grattis till körkortet! :D

2013-06-11 @ 14:18:43
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
Postat av: Malin

Grattis till körkortet! :)

2013-06-12 @ 19:00:31
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0