Kvällstävling

Senare idag åker vi iväg på en kvällstävling på 4ben! Jag ska bara rida en LB:1, runt 19.00. 
 
Mina mål med tävlingen är att hitta ett flyt genom hela programmet, vara positiv och INTE visa mina missar, utan bara le och släppa det - fortsätta rida. 
Vill att Yngve ska vara mjuk och lösgjord, självklart inte spänd men det tror jag inte han är. Tävlingen är utomhus, precis som framridningen. 
Jag tror Tove ska med så hon kanske fotar lite :)
 
Vill absolut rida över 60% sen vill jag inte sätta några fler mål eftersom det är lättare att bli besviken då. 
Bild och film från sist vi var på 4Ben exakt ett år sedan!
Gick så sjukt dåligt och jag var sååå arg efter för han hade varit så fin på framridningen. Vi red ändå på 61% vilket jag inte förstår med tanke på att det var katastorf haha så jag hoppas vi i alla fall rider bättre än så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0