Hoppning/Markarebte

Idag red både jag och min lillasyster Yngve en stund. Jag red först ute på ridbanan, tog igenom dressyren lite och han var jättefin. Gjorde bara lite övergångar och halter men det var finfint! Tog fram en bom och byggte upp ett litet hinder. Först bara upphöjd bom men sen hoppade jag ca 85-90 cm . 

Sen tog vi av dressyrsadeln så hoppade Linda lite i ridhuset barbacka. Byggde upp en kombitanion och sen en oxer. Han hoppade jättefint. Tror vi slutade runt 105 cm. Men han var pigg och glad som vanligt! 
Beta fick han göra efteråt medan vi plockae typ 6 kg gräs, så nöjd var han nog (:
 
Filmade en hel del så det lägger jag upp imorgon! Tyvärr dog kamerans batteri efter typ fyra bilder, men någon bild är bättre än inget! 

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppning för dressyrryttare= Upphöjda bommar.
Dressyr för hoppryttare= Upphöjda bommar. :)

2013-06-07 @ 08:43:46

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0