Favoriterna i stallet

Amandas mest användbara föremål i stallet
Benlindorna, speciellt de vita. Används konstant till varje ridpass. 
 
 
 
Yngves favoritgrej
Pilatesbollen. Vet inte varför men varje gång han ser den blir han överlycklig. Dags att leka!
 
 
 
Amandas snyggaste grej
Mina stövlar utan tvekan. Finns mycket snyggt haha, men stövlarna är ögongodis.
 
          
Amandas mest utslitna grej
Mitt Kingslandschabrak. Fruktansvärrt snyggt på Yngve och passar till alla tillfällen. Änvänds hela tiden. 
 
 
Bästa kvaliten i stallet

Må vara mitt träns från Hööks faktiskt. Helt gudomligt snyggt, men samtidigt bland de finaste lädret jag haft och göra med!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Så det där tränset är bra alltså, funderar på att köpa det ;)

2013-06-13 @ 11:06:22
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0