Dressyrtrimm

Precis som Amanda hade jag dressyrträning för Lisa igår, men vi höll till på ridbanan istället för i det kvava ridhuset.
Jag började med att rida igenom programmet, vilket var kaos men jag satt bara och skrattade för Amoure ville bara springa fort-fort.
Så vi jobbade med att jag skulle kunna rida programmet så långsamt som möjligt men först tog vi tag i ställningen - Amoure försöker smita iväg med sina bogar när han springer så vi kom överens om att så fort han börjar springa så ska jag ställa honom - då orkar han inte springa på samma sätt.
 
Känns bra inför tävlingen, idag ska jag rida ett riktigt lösgjörande pass för att bibehålla det vi jobbade med igår, och sköta allt annat pyssel inför tävling. All hopputrustning är putsad så det är bara dressyrutrustningen som ska fixas :) Ska in på Hööks en sväng också för att köpa lite saker till imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0