Dagens LA:1 träning

Idag red jag igenom LA:1an ngra gånger inför söndag. Det blir även sista dagen jag hinner träna. 
Yngve har ju gått väldigt hårt nu senaste dagrana utan paus så förväntade mig att han skulle vara trött, vilket han verkligen var. Men han jobbade på riktigt bra ändå!

Han var väldigt mjuk och fin i kroppen. När jag red igenom programmet gjorde han inga missar och gjorde precis det jag bad om, gick fram när jag la till skänkeln osv. Men ni vet känslan när man liksom känner det på dem att de tycker de är jobbigt. 
 
Efter att ha ridit igenom programmet två gånger utan större missar valde jag att avsluta. Det som saknades idag var liksom explosiviteten. Men det gjorde inte så mycket, han gjorde i alla fall sitt bästa. Nu blir det två dagar vila i alla fall för lillen.
Lite bilder från sist då jag tränade för Lisa och vi red igenom LA:1an!
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin Ottenbäck

Hoppas det går bra för er på söndag! Men det gör det säkert, eftersom ni är så duktiga tsm! :)

2013-06-14 @ 08:00:07
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0