12 Juni, Bus på ängen

Blir så arg att jag fortfarande inte har någon dator, och lillebors dator ligger inlåst i hans skola, så måste få tag i den inann jag kan börja blogga ordentligt eftersom det är den ända datorn som går att blogga ordentligt ifrån, och som har photoshop. Har såå mycket bilder att redigera så får sätta mig med det så fort jag kan!
 
Idag åkte jag och min lillayster till stallet. jag fixade allt medan hon fixade Yngve. Jag gick med då hon red upp i skogen lite. Sen fick Yngve galoppera av sig ordentligt i friskt tempo runt slingan. Han fick också hoppa en "terrängbana". Hindrena var ju bara mellan 20-60 cm höga men han tyckte det var kalas och märkte verkligen att de båda hade superkul, toppen! Så kul att se!
 
Yngve behöver en Linda ibland som vågar göra saker som jag och mamma inte vågar haha. Sånna är dagar har de trots alt väldigt roligt ihop! 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh vad roligt!! :D

2013-06-13 @ 10:29:36
URL: http://www.loewen.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0