Saker ni kanske inte visste om mig

- Har extrem fotfobi. Klarar knappt av att titta på mina egna fötter och andras är hemskt haha. Låter brutalt, men det har alltid varit så. 
 
- Jag har alltid haft långt hår hela mitt liv. Klipper det typ aldrig. Har inte varit hos en frisör sedan jag var åtta år gamal, utan toppar mina toppar själv eller ber mamma göra det. 
 
- Att jag har exremt mycket åsikter om typ allting och tycker alltid att jag har rätt. Väldigt svår övertalad. 
 
- Att jag den 5 Oktober åker till England själv och stannar i 10 dagar. Woop woop. 
 
- Att jag är ett planeringsfreak. Planerar allt i minsta detalj och sätter upp 54395458 mål för allting hela tiden. 
 
-Jag älskar barn, att laga mat, städa, djur osv men skulle aldrig kunna tänka mig ett förhållande där det inte är 50/50 med ALLT. Feminist JAVISST. 
 
- Är och kommer alltid vara Miljöpartist
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0