Svåra beslut

Printscreen från min gamla blogg.
Det var ett oerhört svårt beslut att sälja min förra ponny, London. Vi delade många härliga stunder, men också en del mindre härliga. Han lärde mig allt, och jag är honom evigt tacksam.
När jag insåg att jag inte skulle komma mycket längre med London kändes det samtidigt som att det, för bådas skull, var rätt beslut att ta.
När jag sedan postade inlägget nedan två veckor senare kändes allt mycket lättare, och jag kände på mig redan då att Amoure var min ängel.
Jag var väldigt noggrann med att inte avslöja något förrän allt stod klart, och sa inte ens någonting till mina närmaste vänner innan London hade åkt och en del fick inte ens veta det förrän Amoure stod på Grana, jag är väldigt glad att jag inte avslöjade för mycket, man vet ju aldrig hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0