Saker ni kanske inte visste om mig

♦ Att jag har väldigt jobbig eksem på händerna. De blir otroligt torra under vintern vilket leder till blåsor och sår. Detta gör att jag mestadels inte kan skölja bettet utan får be mamma göra det och få vatten på händerna. 
 
 
♦ Att jag ibland inte orkar sätta på mig BH då jag ska till stallet haha och ibland orkar jag inte ens byta tröja (under vintern) så sätter bara på mig en snygg tröja över pjamaströjan haha.
 
Magen bar i sommras på Minge 
 
♦ Att jag är Ateist. Väldigt mycket Ateist faktiskt. Avskyr religion på alla sätt och kan inte se något att sätt än vetenskap. Som Bill Maher säger "I dont ridicule religion, it ridicules itself".
 
 
♦Efter ett ridpass smörjer jag 99% av gångerna mitt träns och mina stövlar. Inte lika ofta sadeln men tränset och stövlarna är så viktiga för de syns mest!
 
 
♦Att jag har svag dyslexi trots MVG i svenska ;) Och måste alltid stavkontrollera mina inlägg, och oftast är det mycket stavfel.
 

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Var gärna med i veckans blogg!

http://londonryttaren.se/2013/january/veckans-blogg.html#comment

2013-01-08 @ 16:34:24
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
Postat av: Frida

Har du diagnostestat din dyslexi?

2013-01-08 @ 18:15:21
Postat av: isasriddagbok.blogg.se

vi är exakt likadana på sista punkten!

2013-01-10 @ 00:16:44
URL: http://isasriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0