Programridning inbokad!

Nu när jag är medlem i Vallentuna ridklubb så ska de ordna aktiviteter och möten inför Allsvenskan, kul! 
 
Så nu har jag bokat in mig på en programridning där för deras allsvenskan ekipage. Ska bara rida en LB:1 så dömer en domare det och sedan hjälper hon mig på traven. Kommer alltså få ca 25 minuter med henne. 
 
Det är verkligen så himla bra med programridningar och uppskattar det så himla mycket. Kommer dessutom bli kul!
Dock så ligger programridningen dagen efter tävlingen på Vällingby men det ska inte vara någon större fara. Han får ta det lite lugnt dagen innan tävling och sedan vila efter programridningen!
 
GAH är så taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0