Mina drömstövlar!

I nuläget är jag väldigt kär i två sorters stövlar.
Bland annat de här som jag spanat på länge:
Ett par Millenium Ramses från De Niro, de finns bland annat HÄR och kostar 5 599:-
Jag tycker att de här stövlarna är fruktansvärt snygga, och dessutom är jag svag för stövlar i just den här bruna färgen. Dessa skulle jag vilja ha som hoppstövlar :)
 
De andra stövlarna jag vill ha är inte av något speciellt märke, utan sådana jag isåfall skulle få beställa själv, så som Amanda gjort med sina nya stövlar. Då vill jag ha ett par i samma bruna nyans som de ovan, smala och med snörning nedtill, så som de typiska hoppstövlarna. Men jag vill också att de ska ha lite lack längst upp (typ där det är vanligt läder på de ovan).
 
Om jag skulle köpa båda skulle jag bli pank x100, vilket jag skulle bli om jag köpte bara ett par, haha. Men drömma kan man alltid göra.

Kommentarer
Postat av: a s s l a t j e j e r n a

Gott nytt år!! :)

Önskar asslatjejerna.se

Svar: Tack desamma! :)
Tove Nodemar

2013-01-01 @ 14:48:11
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0