Imorgon är det skola :(

Nu dom här sista dagarna innan skolstarten så har jag suttigt och pluggat hela dagar! Jag låg efter i ALLA ämnen, men nu sitter jag med sista inlämningen och det är skönt! Har gjort kanske 15 inlämningar det här lovet. Sjukt egentligen! Men eftersom jag var lat nu första terminen, så fick jag jobba ihop en hel termins inlämningar på ett lov. Haha men det var mitt val! Det jag ville säga med det här inlägget är iallafall att jag är överlycklig med att sitta här med sista inlämningen för det här lovet.

Ikväll blir det dressyr på Fleur antagligen. Har saknat ridningen nu under lovet, även fast kursen varit. Ska bli så kul att rida Fleur nu efter kursen eftersom jag känner en sån otrolig skillnad!! Efter stallet kommer min pojkvän hem till mig för en myskväll innan skolstarten som är imorgon. Alltså en perfekt kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0