Hopping på egenhand

Idag drog vi ihop alla tjejor som skulle varit med på hoppningen (som var inställd) och hoppade själva. Jag höl väll det hela från marken medan Linda hoppade Yngve. 
 
De började med att hoppa studs vilket gick jättebra för alla. Efter det byggde jag ihop det till ett täcke med ett kryss som förhinder. Gick super för alla där med. Efter det byggde jag upp det till en oxer. Alla hästarna hoppade så fint över det och vi hoppade väldigt högt med. DUKTIGA tjejer!
 
Ja och som ni ner hoppade Linda barbacka!
 
(litet svar till er som blev så arga om märkesutrustningen: 1. Har aldrig sagt att man är en bättre ryttare om man bär märkes saker. 2. jag tog bara upp normerna i ridsportsvärlden, som tyvärr stämmer. 3. Tyvärr är det nog väldigt många som inte kan erkänna det, men nästan alla bär något från något märke, varelse det är hästsaker eller ej, fast det skulle kunnat köpas liknande betydligt billigare, i'm not alone ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0