Härlig snöritt

Amoure har vilat i ett par dagar nu av lite olika anledningar, så idag väntade jag mig att han skulle explodera när jag red mot slingan. Ack så fel jag hade.
Amoure kändes lugn, harmonisk och lydig. Helt enkelt superhärlig!
I skritten och traven jobbade jag med ställningen, och han kändes jättefin, lugn och stadig. I galoppen blev det mer att han skulle få springa av sig men jag jobbade honom även en del och han var väldigt lyhörd och mjuk. Härligt :D
Amoure i snön på julaftonsmorgonen :)

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Sv; Oj gud, var ju inne på din blogg och kollade receptet och har nog av misstag råkat skriva lite samma sak.. Haha men tog bort det nu iallafall!

2013-01-20 @ 18:07:14
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0