Gårdagens ridpass

Min uppdatering beror på två anledningar, den första är för min dator har pajat. Och den andra tänker jag inte ta upp, ni lär märka hehe.. ;)

Åter till ridpasset! - Vi jobbade med en speciell övning igår som var så kul! Jag tycker det är bra att Kjelle har så mycket ideer osv, inget ridpass är det andra lik, och det är roligt hela tiden, och jag lär mig alltid något nytt! Övningen var iallafall volter och lite olika vägar, kan inte förklara för det är alldeles för krångligt, och ni hade inte förstått haha. Fleur blir extremt fin då man rundar och ställer henne, nästan lite överdrivet mycket ibland. Så den övningen passade oss super! Galoppen idag var en av dom bästa någonsin. Och jag känner sån stor skillnad nu! Hon blir bara finare och finare varje vecka, sååå glad! :D


En bild från LA-debuten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0