Första hästminnet

Tipsare: Sara

Mitt allra första hästminne är när jag var hos min farfar, som har en hästgård med fina araber, och på den tiden så hade han shettisar. Och det var en speciell shettis som han hade köpt till mig som hete George. Han var mörkbrun, med lång pannlugg och man. Jag minns att jag brukade göra en fläta i pannluggen så han skulle se någonting. Red på honom också någongång då jag var hos min farfar, och då bet farfars hund i Georges ben så han kickade, så jag flög av. 

Gick igenom min gamla bilddagbok, och hittade dom här bilderna! Ska ha en bild när jag sitter på honom också, men hittar den inte!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken söt liten ponny :)

2013-01-07 @ 17:32:05
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0