Lite mål över våren

♦ Få Yngve lugnare på tävling. Inte lika nervös. 
 
♦ Stadiga resultat i LB
 
♦ Starta LA:1, i alla fall på klubbtävling. 
 
♦ Komma bort lite på träningar i andra stall
 
♦ Sätta skänkelvikningarna
 
♦ Göra bra ifrån mig under Allsvenskan
 
♦ Gå in med känslan att ha kul på banan istället för prestationskänslan
 

Ska verkligen försöka jobba på de här målen och vill verkligen då tävlingssäsongen är över kunna kryssa över alla (Och kanske några till)

Som förra vintern satte jag upp mål för våren och körde över dem redan efter första tävlingen. Men jag hoppas och tror att det kommer gå bra i alla fall!
 
Jag har också anmält mig till Vällingbys LB:2 nu. Helt sjukt att en tävling på 1 minut hade 40 reserver. Men jag var ovanligt snabb och fick en plats i alla fall. 
 
Dock har jag inga förväntningar på att det ska gå bra. Han är så otroligt nervös nu för allt och ska han iväg till ett nytt ställe, själv i ridhuset osv. Förväntar mig egentligen ingenting men hoppas hoppas verkligen att det går bra. 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Själv så satt man i stallet och skulle anmäla sig via mobilen med sämst internet, så hamnade som typ 30de reserv ;)
Men super fin blogg föresten! :)

Svar: Haha jag gjorde också från min telefon i ridhuset. Men lyckades komma med, dock satt jag och uppdaterade för fullt fem minuter innan :)
Tack så mycket :D
Tove Nodemar

2013-02-14 @ 20:39:28
URL: http://browneyedrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0