Kiropraktor

Idag åkte jag tidigt till stallet, är ledig idag, för att Kiropraktorn skulle komma. Var där runt nio och red ut en sväng med honom först barbacka. Väl inne igen hade jag ganska gott om tid på mig innan kiropraktorn skulle komma så passade på att träna lite flyingeknoppar. Blev väl helt okej men fortfarande lite spretiga. 
 
Karolina, vår kiropraktor, kände ju och klämde på Yngve haha. Det var inga större problem lät det som på henne utan att han var lite sne och att han inte tog ut vänstra framben helt. Hon fixade till det och sedan sprang jag med honom och då såg det redan bättre ut, skönt! Hon tyckte även att han var fin i kroppen. 
 
Får hoppas att han känns bra också. 
 
Så söt. Han var riktigt otålig idag då vi väntade på kiropraktorn och jag fick inte göra något alls förutom att hålla på med honom så mockningen fick jag ta senare. Då jag satte igång och knoppa höll han på att somna. Han älskar verkligen då man pysslar med honom gulle. 

Kommentarer
Postat av: elsa

SV: Tack så mycket :)

2013-02-12 @ 16:23:21
URL: http://eventingbyelsa.blogg.se
Postat av: sussi

Visst är det fantastiskt vilka underverk kiropratorer/equiterapeuter kan åstakomma bara sådär, på några minuter ibland :)

2013-02-12 @ 20:23:19
URL: http://liljalilium.blogg.se/
Postat av: sussi

Visst är det fantastiskt vilka underverk kiropratorer/equiterapeuter kan åstakomma bara sådär, på några minuter ibland :)

2013-02-12 @ 20:23:20
URL: http://liljalilium.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0