Nu är vi i Skåne igen

Jag har förstått att jag är dålig på att uppdatera vad som händer...
Nu befinner vi oss i alla fall i Skåne, och här nere väntar tävling i dagarna tre. Imorgon är det dressyr, på lördag är det hoppning och avslutningsvis på söndag terräng.
 
Vi åkte från Vallentuna vid nio imorse och var sedan framme vid Tågarp klockan halv sex, och däremellen hann vi med ett stopp i Mantorp då Amoure fick gå ut i hagen en timme medan vi åt lunch och fixade lite annat.
Amoure har varit väldigt lugn hela tiden och har skött sig exemplariskt. Vid halv nio red vi dressyr i det lilla ridhuset, med fram- och avskrittning utomhus på en grusväg.
Det var många som red samtidigt så det var lite trångt men Amoure var på mycket bra humör. Red igenom honom lite, en del övergångar samt lättare skolor. Han var väldigt stadig och reglerbar vilket var roligt - en bra ridkänsla helt enkelt. Förivsso är han alltid väldigt stadig men reglerbarheten är alltid ett plus.
 
Nu ska jag sova, för imorgon blir det tidigt och sedan har vi lagmöte klockan nio vid anläggningen. Godnatt på er!
Jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt men annars blir det liveuppdatering på min instagram - tnodemar heter jag där.
 
Håll tummarna för oss!
Amoures nya luva (kommer produktutvärdering snart) och en liten bild från boxen :)

Kommentarer
Postat av: mikaela

Är det lag-sm du är med i? :)
Lycka till imorgon och på lördag och söndag också! :)

2013-08-22 @ 23:14:11
Postat av: Malin

Lycka till! ;)

2013-08-23 @ 21:30:32
URL: http://malinottenback.blogg.se
Postat av: Lidn

Jättestort Lycka till!

2013-08-24 @ 08:58:01

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0