I am alive

Den här veckan är otroligt intensiv - igår var enda dagen utan kvällsaktiviteter som måste göras. 
Amoure får det lite lugnare denna vecka i och med att han gått så bra i helgen, men kommande helg ska han gå som vanligt. 
Den här veckan har jag inte mycket tid över till någonting egentligen, skola på dagarna och sedan kurs/teorilektion på eftermiddagen och kvällen, men körtkortet ska bli mitt så fort jag fyller arton så nu är det bara att köra på.
 
I helgen kommer det att ske en hel del förändringar för mig och Amoure men dessa kommer även resultera i att jag kommer att spara så mycket tid att bloggen kommer kunna skötas på ett mycket bättre sätt. Roligare och bättre uppdatering helt enkelt!
 
Fler bilder, resultat och utvärderingar från helgen kommer senare. Ha det bra!
Halva team SWFRK

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0