Gårdagen

 
 
 
Igår var jag ute hos Yngve tre gånger. Först på morgonen, för att ta ut honom. Sedan hovslagare och ridning runt två tiden och sedan tillbaka till stallet på kvällen för att ta in honom. 
 
Det hela gick inte så bra som jag hoppats på. Han har ju slutat halta nu när man leder honom. Så red honom en kortis i ridhuset. Till en början gick det riktigt bra. Mamma stod med på marken och han hade riktigt mycket energi och var så glad att äntligen få ridas igen. 
 
Men sen efter ett tag, i höger varv på böjt spår började han halta lite igen så det var bara hoppa av. Dock haltar han bara på böjt spår i högervarv, men fortfarande. Så det känns extremt tråkigt just nu. Där av den dåliga bloggningen. 
 
Jag har inte riktigt kommit hem än känns det som men senaste månaden har ingenting fungerat i ridningen, Yngve är halt, måste ställa in träningar/tävlingar. Ja just nu på hästfronten är ingenting ljust och där av noll motivation. 
 
Men ska göra mitt bästa att försöka hitta lite motivation igen!
Lite bilder från igår. Visst var det fint ute i sommarhagarna? 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vackra bilder :)

2013-08-11 @ 15:35:21

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0