Dragit på mig och blivit sjuk

Känns som ombåde jag och Yngve skulle behöva lite magisk medicin. Jag själv har blivit under föryld och fått feber till och från. Har fortfarande ont i tån och haltar runt, nästan precis som Yngve haha. 
 
Dock är jag lite dum också som spelar tennis varje dag, trots det. Men det är faktiskt riktigt roligt. 
 
Jag mådde dock dåligt i morse och var allmänt opepp och åkte därför inte med mamma till Vallentuna där LAG SM har varit! Så sjukt stolt över min klubb som arrangerar något så stort, riktigt roligt! Synd bara att jag missade chansen att faktiskt se det. Mamma var i alla fall där så hon skvallrar nog om det :)
 
Bild som mamma tog
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0