Augusti

Idag är det redan den 11 augusti och det känns som att de här elva dagarna har gått jättefort.
Augusti är en månad som för mig innebär massvis med olika händelser, utöver den vanliga ridningen har vi tävlingar varav en tripp till Skåne. Massor med packning som ska göras hit och dit och utöver det har jag även teorikurs på körskolan och om två veckor ska jag även göra Risk ettan. 
 
På det börjar även skolan, och då jag kommer missa ett par skoldagar p.g.a. tävlingar så blir det nog lite extra plugg på sidan om. Skönt i alla fall att komma tillbaka till alla rutiner :)
 
Jag tror också att det kommer bli en rolig månad, jag gillar att ha mycket att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0